donderdag 18 juli 2013

Bonte wereld.

"Zwartgoud", staat er op het bord geschreven. Gisteren was er heerlijke koffie op ""De Kaaij" in Nijmegen. Gezet door een aardige man in een omgebouwde boot met daarin een mooi koffie apparaat. Echte heerlijke koffie, echt aan te bevelen.
Tijdens het aanpakken van de koffie viel mij de tatoeage op zijn been op. Ik vroeg of ik er een foto van mocht maken, bingo. Maar ik heb er meer en wil je het zien? Hij ging er met trots voor staan, bingo 2.
Ik heb mijn beeld in het kader van het thema "de achterkant van de vierdaagse". Mart heeft weer gescoord.
Nee ik ben nog net niet verslaafd, maar voel me soms met mijn "benieuwd zijn" als een kijker in een bonte wereld. De wereld van afbeeldingen, vormen, kleuren en lijnen.
Voorbeeld twee. In het beeld vastgelegd tijdens de intocht richting roze gekleurde Hertogstraat, daar maken ze het bont en roze. Geweldig gewoon. Go with the flow en mee met de muziek...
Drie mensen in het beeld, twee keer vierkanten en een keer lijnen. Als extra het verschil in sandalen en een "beeldgesprek" tussen riem en horlogebandje.
Het is een bonte wereld, ik hou van deze planeet. :-)
Maak je het niet te bont vandaag? Geniet. Nog twee dagen feesten te gaan.            







Geen opmerkingen:

Een reactie posten