zondag 23 juni 2013

Fotograferen, fotoclub Novio Lumina

Vandaag naar de expositie van Novio Lumina in Nijmegen, ze bestaan vijf jaar, van harte!
Ooit heb ik kunnen helpen om de eerste aanzet te geven om een club op te richten.
Er kwamen regelmatig opmerkingen van (oud)cursisten over het zwarte gat waar ze na het volgen van de cursus in vielen.
Fotograferen? Nee, niet veel meer, was een veel gehoorde uitspraak. Geen tijd, geen inspiratie enz. "Ik mis jouw huiswerkopdrachten om aan de slag te gaan!"

Het idee van een fotoclub was geboren! Een aantal enthousiaste mensen vonden het leuk om te helpen de club vorm te geven. De uiteindelijke naam van de fotoclub werd bedacht door Desireé.  
Na een tijdje meegewerkt en actief te zijn geweest ben ik er mee gestopt en heb ik het losgelaten. Mijn eigen werk slurpte teveel van mijn tijd.

Vandaag ga ik eens kijken welk werk ze laten zien. Ik laat me graag aangenaam verrassen.

Voor meer info: http://www.novio-lumina.nl/site/eerste-expositie-novio-lumina.html



Geen opmerkingen:

Een reactie posten